dijous, 1 de desembre del 2011

La rondalla

9 comentaris:

  1. M'ha agradat el tipus d'examen. Estava molt ben fet.

    ResponElimina
  2. No ha sigut fàcil, però m'ha agradat molt, espero que aquest blog duri bastant, però, aquí, en aquest curs, jo se que la gent té la capacitat de treure molt bones notes, la qüestió es posar-se per feina.

    ResponElimina
  3. Ha Quest control a sigut molt facil

    ResponElimina
  4. L'examen està molt ben fet i m'ha agradat perquè així aprens coses de manera més fàcil i divertida.

    ResponElimina
  5. M'ha anat força bé però alguna pregunta he dubtat.
    Jo crec que treure entre 6 i 7.

    ResponElimina
  6. A mi em va ser més fàcil l'examen anterior, aquest m'ha costat una mica més de resoldre.

    ResponElimina
  7. Bastant be l'examen i amb ganes de fer aquest tema de la rondalla.

    ResponElimina