dimarts, 8 de novembre del 2011

El significat de les paraules (+1)

Aquesta és una altra de les activitats +1.
Consisteix en crear un mapa conceptual del Significat de les paraules amb l'eina Mindomo. (no cal que us registreu, hi podeu accedir directament amb el vostre compte de Gmail, fent clic al botó "Log in" i escollint l'opció Google.
Al vostre mapa hi haureu d'incloure tots els tipus de paraules que hem treballat, explicar amb les vostres paraules en què consisteix cada tipus i buscar un exemple per tal d'assegurar-vos que queda ben clar. L'exemple haureu d'il·lustrar-lo amb una imatge.
Aquí teniu un mapa de mostra:

Si decidiu fer aquesta activitat, caldrà que m'envieu al meu correu (abans del 2 de desembre) el codi embed de la vostra creació. Aquest codi el trobareu a:
Share > Embed in webside

Si teniu qualsevol dubte, escriuviu-lo en forma de comentari i us l'intentaré resoldre.
Bona feina!

11 comentaris:

  1. Com s'enganxen les fotografies per posar-les?

    ResponElimina
  2. Hola Diego,
    has de fer-ho des del menú de l'esquerra (veuràs que hi ha una icona per a fer-ho, és la tercera té forma de muntanya i sol). La podràs penjar o bé carregant-la des del teu ordinador (seleccionant-la i dient Upload), o copiant l'adreça URL (i fent clic a "Set").
    Entesos?
    Ja em diràs si l'has pogut penjar.
    Fins demà!

    ResponElimina
  3. com es feia per enganxar una imatge al googledocs?

    ResponElimina
  4. es que copio la imatge i em posa error de subida.

    ResponElimina
  5. Hola Miquel,
    a Googledocs??? Has de fer-ho directament a Mindomo...

    ResponElimina
  6. Esther m'ha semblat molt divertit fer servir el Mindomo per fer un esquema, va molt bé.

    ResponElimina
  7. esther jo no ho he pugut fer perque no em sortien les imatges:(

    ResponElimina
  8. Què vols dir que no et sortien les imatges??? Si vols, porta demà l'ordinador amb l'esquema sense les imatges i t'explico com es fa.
    Bona nit!

    ResponElimina
  9. Quan al tens fet a on s'ha de clicar de les que opcions de share?

    ResponElimina
  10. Esther un cop he clicat lo de share i embed in wedsite em diu que s'ha ma enviat al porta retalls. On esta aixo?

    ResponElimina
  11. Hola de nou,
    anem a pams:
    - Diego, per compartir el treball has d'anar a "Share" > "Publish to the web", t'apareixerà un "Link" que és el que has de copiar i enviar-me per correu electrònic a: esthersancho.profe@gmail.com
    - Aina, que te l'ha enviat al porta retalls, vol dir que ja el tens copiat, preparat per enganxar-lo allà on vulguis. Ja he rebut el teu treball, i l'he penjat a la pàgina +1. Bona feina!

    ResponElimina