dimarts, 6 de desembre del 2011

Els haikus

Al segon trimestre llegirem un llibre que porta per títol: Un haiku per a l'Alícia, de Francesc MIRALLES. Sabeu què és un haiku? Gràcies al portal Espurn@ en podem saber un munt de coses!!!





Bé, després de llegir aquesta publicació segur que tots sabeu què és un haiku. Us atreviu a inventar-ne un? Com que tradicionalment aquestes composicions descrivien la vida quotidiana de la gent, que us sembla si aprofitant que som al Nadal feu un haiku sobre aquesta època de l'any?

10 comentaris:

  1. Esta ben explicat tot. M'agradat la publicació.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt fer-ne un, m'agrada treballar amb el meu company i publicar-lo

    ResponElimina
  3. Aquest tipuds de poesia es molt divertida, perquè no es dificil de fer al contrari es molt facil!

    ResponElimina
  4. Els Haikús són molt divertits, i molt interessant i fàcils d'entendre!

    ResponElimina
  5. Fer un Haiku no es tant fàcil com sebla ...

    ResponElimina
  6. No es tan fàcil per que necesites molta inspiració pero m'ha agradat!

    ResponElimina
  7. Fer un Haiku costa una mica perquè costa que lluigui tots els versos. Però estat molt bé!

    ResponElimina
  8. M'ha agradat molt fer-ne un perqué eren fàcils de fer

    ResponElimina
  9. El haikú a sigut divertid fer-ho amb parellas, i m'ha agradat el que hem fet perquè és molt macu.

    ResponElimina