dimarts, 17 d’abril del 2012

Text poètic

9 comentaris:

  1. L'examen m'ha anat bastant bé, m'ha agradat la manera com està fet, amb el qüestionari.

    ResponElimina
  2. L'examen era prou facil i m'ha anat bé, alhora de fer-lo se m'han obladat algunes petites coses peró espero haber aprovat.

    ResponElimina
  3. M'ha anat molt be l'examen, hem pensava que seria més difícil, crec que treure bona nota i crec que tots el podem aprovar! Ànims!

    ResponElimina
  4. L'examen m'ha anat bastant bé, ja que era bastan fàcil, però hi havia coses que les sabia però que sempre se m'obliden, com em passa en tots els exàmens.

    ResponElimina
  5. L'examen no era molt dificíl si avias astudiat ami em sembla que l'efet be.

    ResponElimina
  6. A mi l'examen m'ha anat bastant bé, excepte lo dels poemes blancs, que no m'hen recordt :$ Però en general penso que era bastant fàcil.

    ResponElimina
  7. no crec que pugui aprovar l'examen perquè no sabia que hi havia examen.

    ResponElimina
  8. L'examen no era gaire difícil, crec que m'ha anat força bé. Jo he estudiat bastant perquè em pensava que era més difícil, i estava preocupada, sort que al final m'ha sortit bé. Sort a tots:)

    ResponElimina
  9. el examen no era molt dificil si havias estudiat espero que tots aproven:)

    ResponElimina