dimecres, 4 d’abril del 2012

Taller de Lectura en Veu Alta

Com bé sabeu, el proper dilluns 16 d'abril, la companyia Cos de lletra vindrà al centre a impartir uns taller de Lectura en Veu Alta (que com sabeu és un dels objectius que hem estat treballant al llarg del curs i que culminarà amb el Certamen on ens representarà la Júlia).
"La lectura expressiva comporta un augment de comprensió i de gaudi, i la lectura en veu alta, lluny de ser una curs on es mesurin paraules per minut, ha d'implicar un plaer tant pel qui llegeix com pels qui l'escolten." 
Fragment extret del bloc de Cos de lletra.

A la sessió s'estimularà la llibertat creativa dels participants amb tècniques concretes, plantejades sempre des d'una prespectiva lúdica i entusiasta. D'aquesta manera els estudiants s'apropen a la creació i a l'experiència artística.

Desitjo que en gaudiu i que en traieu molt de profit!


21 comentaris:

  1. El taller va estar força bé, em va agradar el que vam fer, però el vaig trobar una mica car, perquè ho podriem haver fet també en una classe normal.

    ResponElimina
  2. A mi el taller em va sevir per relaxar-me, i crec que va estar bé.

    ResponElimina
  3. Va estar molt bé!. Ens van ensenyar unes tecniques bones, una mica car...pero bé.

    ResponElimina
  4. Crec que ho vaig fer bastant bé i que ells van ensenyar-nos unes bones tècniques per a llegir en veu alta sense passar nervis, por de que se't riguin, etc.
    També, gracies a aquestes tecniques, ja no em fa vergonya llegir en veu alta davant de la gent, ni tinc tants nervis com al principi.
    Fins i tot m'agrada més que abans ...

    ResponElimina
  5. El taller estava molt bé, perquè ens van ensenyar algunes maneres de llegir millor i poder estar menys nerviosos. També s'ha de dir que era una mica car.

    ResponElimina
  6. El taller va anar bastant bé ja que ens van ensenyar tècniques per llegir, ja sigui per no està nerviosos davant la gent quan llegim en veu alta... etc. també em va semblar una mica car perquè podria aver sigut igual però fer-ho com una classe normal.

    ResponElimina
  7. El taller va estar molt bé perque ens van ensenyar a llegir d'una manera diferent i també ens van ensenyar a relaxar-nos quan bem llegir davant de la nostra classe.

    ResponElimina
  8. El taller va anar força bé. Ara que ja ser les tècniques per llegir, suposo que les faré servir com a eina.
    El començament em vaig aburrir, però desprès em va agradar més.

    ResponElimina
  9. Hem vaig posar una mica nerviosa quan em va tocar sortir, em va tocar la ultima norma, l'expressió, i vaig haver de mirar als companys mentre anava llegint, pero crec que em va sortir bastant bé!:D

    ResponElimina
  10. Jo crec que va ser divertit. Em va ajudar a llegir millor en veu alta i a relaxar-me mentres estic lleguint en veu alta.

    ResponElimina
  11. A mi el taller em va agradar sobretot perquè ens van ensenyar com treure't els nervis abans de llegir, crec que és el que més em servirà. Per lo de més, pensu que va ser molt sosu, pensava que ens ensenyarien més coses.

    ResponElimina
  12. em va agradar però no em va agradar, va ser bo perquè vaig aprendre a com s'ha de controlar els nervis i que cal posar molta atenció i que el públic forma part de tot el que es fa.
    i no em va agradar per que estava avorrit, tenia molta mandra i també molta son.

    ResponElimina
  13. El taller hem va agradar molt. Crec que els consells que ens van donar ens poden anar moltbé a tots.

    ResponElimina
  14. A mi, em va agradar perquè em va ensenyar tècniques per relaxar-me, no posar-me nerviós.

    ResponElimina
  15. El taller de lectura em va agradar perquè ma sigut de gran ajuda, perquè m'han ensenyat la posició correcta de llegir, la entonació, i que per llegir bé el text el tens que entendre tu per que els demés que te estiguin escoltant, entenguin el text .

    ResponElimina
  16. Bé, ara ja ser que quan estigui nerviós no m'haig de moure massa, estar tan a prop de la pissarra i els peus quiets, era una debilitat meva quan el primer trimestre vam fer l'exposició del llibre, un bon recurs per poder llegir bé i tranquil

    ResponElimina
  17. El taller hem va agradar, i també crec que em fa falta fer els consells que ens van dir.

    ResponElimina
  18. A mi em va agradar molt, per què em va fer perdre els nervis quan s'ha de fer alguna explicació, també m'ajudat a llegir una mica mes a poc a poc, i també m'ensenyat que el públic és la base de tota l'exposició.

    ResponElimina
  19. A mi el taller em va agradar i em va servir per quan tinc que llegir alguna cosa en veu alta i no passar tans nervis :) Però també,m'ha semblat bastant car perquè això també o haguessin pogut fer a classe.

    ResponElimina
  20. La meva opinió es que aquest taller a estat molt bé i ens a ajudat a aprendre tècniques per llegir millor en veu alta.

    ResponElimina
  21. Crec que va estar bé. Van ser interessants algunes de les tècniques que ens van ensenyar...
    Llegir en veu alta és més complex del que sembla a simple vista!

    ResponElimina