dissabte, 3 de març del 2012

Torno dilluns, feu la feina, eh!

18 comentaris:

  1. Esther perdona, però en el video del text insructiu que es per dimarts es té que gravarte només o tens que gravarte parlant o tens que fer un text? ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. David, l'activitat consisteix en fer una recepta. Una part de la recepta és el vídeo, però també hi ha d'haver text (a banda) amb els ingredients, l'elaboració, etc. Mira l'exemple, has de fer una cosa semblant (ho has de tenir tot a l'ordinador i jo a classe us ensenyaré a fer el muntatge i a publicar-lo al bloc).
      Fins demà!

      Elimina
  2. quins deures hem de tenir fets? es que ens han dit moltes activitats, pero no se quines s'han de tenir fetes per dimarts.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tots! ;b
      Heu de tenir fets els esquemes (del text instructiu i text predictiu), la recepta (jo us ensenyaré on penjar-la i com), el Voki, les activitats de les grafies, i les activitats de la lectura. Dimarts ho corregirem tot.
      Fins demà!

      Elimina
  3. Esther, tinc un problema. A l'hora de penjar el vídeo de la recepta em posa que hi ha un error. Què creus que pot ser?

    ResponElimina
  4. Noo, ho he fet a un altre programa, amb el que va dir l'Adri (un que es diu Movie Marker). Quan l'edito em fica que hi ha un error. Porto tota la tarda intentant arreglar-ho però no me'n surto. Ara, a les 23:20, em dono per vençut. Què faig?

    ResponElimina
  5. Ami tambe em passa Marc et fica error de cargar video o algu axis, jo també me passat estona parlant amb gent havera si es podia i no ho he pogut solucionar...

    ResponElimina
  6. Hola Marc i Diego,
    si ho he entés bé vosaltres teniu un arxiu al vostre ordinador amb el vídeo que heu fet, oi? Feu una cosa, pengeu aquest arxiu a Youtube (allà si voleu podeu editar-lo, no cal el Movie Maker). Veureu que triga una estona a penjar-se (és normal). Quan ja estigui penjat al Youtube el podreu afegir sense problemes a la vostra recepta.

    ResponElimina
  7. Com es feia per editar-lo un altre vegada?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Diego,
      has de buscar el teu escrit, a la part de sota hi veuràs un llapis. Fent clic en aquest llapis podràs editar la teva entrada.

      Elimina
  8. Doncs tenies raó; ara ja he pogut penjar el vídeo. A, i una cosa... El voki te l'hem d'enviar o alguna cosa per l'estil?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marc,
      del Voki m'has d'enviar el codi embed, que no m'escoltes a classe quan explico??? Vaig ensenyar-vos què era i com enviar-lo
      :(

      Elimina
  9. Ai, és veritat. És que ho he preguntat a força gent i no ho sabia... Però la veu l'altre dia la vaig ficar i no se'm va guardar i ara no la puc ficar. Ja ho sé, amb el tema d'ordinadors sóc un desastre.

    ResponElimina
  10. Esther amb lo que vas posar a la pissarra per l'exposió ja està bé o haig d'afegir més coses?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Miquel,
      parla amb els membres del teu grup, tinc l'esperança que algun d'ells escoltés què havíeu de fer...

      Elimina
    2. Miquel,
      el que jo vaig fer a la pissarra era un exemple. Al vostre esquema hi ha de sortir tot allò que defineixi les llegendres com a text narratiu específic.

      Elimina